ESTIC CONTENT DE SER AQUÍ. TOT I EL QUE HEM PERDUT (I AM HAPPY TO BE HERE DESPITE WHAT WE LOST ALONG THE WAY)

Photography printed on matte paper mounted on 3 mm alu-dibond and matte lamination. Water-based pigment ink.

Unique work / Independent diptych / 70 x 93.34 cm (70 × 46.67 cm each photo) / 2022

These are two photos / phrases that can work together or separately. I like to think that they could be in different spaces, even far from each other, but at the same time, they would still be together because they are part of a whole.

[…] In Sastre's photographs, the environment becomes the starting point and observation becomes a reflective speculative exercise. The conversations lead us towards decrease, this concept - décroissance - criticizes the Western economic growth paradigm and is often interpreted from a negative perspective, as if it were a state of melancholic, absurd paralysis.

Excerpt from the thext Grasshopper, landscape, collapse and camouflage by Gloria L. Cleries


ESTIC CONTENT DE SER AQUÍ. TOT I EL QUE HEM PERDUT

Fotografia impresa en paper mat muntat sobre alu-dibond de 3 mm i laminat mat. Tinta pigmentada a base d'aigua.

Obra única / Díptic independent / 70 x 93,34 cm (70 × 46,67 cm cada foto) / 2022


Aquestes dues fotografies / frases poden funcionar juntes o separade. M’agrada pensar que podrien estar en diferents espais, inclús enfora cada una de l’altre. Però que a la vegada, seguiríen estant juntes perque formen part d’un tot.

[…] A les fotografies de Sastre, l'entorn es converteix en el punt de partida i l'observació en unexercici especulatiu reflexiu. Les converses ens porten cap al decreixement, aquest concepte–décroissance– critica el paradigma de creixement econòmic occidental i sol interpretar-sedes d'una perspectiva negativa, com si fos un estat de paràlisis melancòlica, absurda.

Fragment del text Llagost, paisatge, col·lapse i camuflatge de Gloria L. Cleries